HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Sunday 7 October 2012

α ∂αʏ

assalamualaikum semua . ape khabar . hope you all keep going
read my blog . heee thank you so much
setia korunk bace blog aku yg xseberapa nie . sorry if sometimes 
i'm using rude word . 
time marah biase laa kan . heheh . okay, ari nie 
nak cerita a day aku ngn dila . heheh si gemok aku 2 laa . not ezul . nie dila
kawan meramkap kakak dan sedare rapat aku 
dila azman namenye . nie lah orang nye

comelkan kawan aku nie . ala2 scha al-yahya x ? heheeee :D
okay cakap pasal scha al-yahya . 2 laa motif aku update blog hari nie . heee 
nak dijadikan cerita laa kan . xde plan pown
tibe2 dila msg aku ajak aku keluar
aku pown ape lagi . dengan kebosanan duduk di rumah , aku pown on je laa ! tanpa melengahkan waktu .
hehehe . mule2 macam xjadi laa jugak kan sbb xde transport 
ade laa kawan si dila nie berbaik hati untuk menghantar kami di jusco .
heheh thankss weyh . 
okay setibanya kami di jusco aku dan dila ngn pantas nye melangkah kan kaki ke watson
kate si dila scha al-yahya ade di watson . masuk2 je watson tgk 
lengang semacam jew . mcm xde pape yg berlaku pown . 
dila cm da pasrah da . hahah . chill dulu dila . hee
aku try suruh dila tgk kt bahagian pentas2 depan levis tu . sebab setahu aku , if ade artis yg dtg
mesti akan buat kat situ . so kitorg pown menuju laa ke sana
then memang terbukti ade SCHA AL-YAHYA ! 
wehooo . tak sangka sangat dapat jumpe ratu cantik tu kat Jusco tadi . 
da laa cantik . xsombong . baik . friendly . sume nye bagos laa . 
xlekang mata aku tgk dye tadi . seriously 
dye memang laa teramat cantik dan cantik . 
senang cite she is so BEAUTIFUL ! 
untung awal dapat bini cantik mcm tu . hehehe . hope them happy always . 
okay aku ngn dila ape lagi suke tak terkata laa kate orang .
dila non stop puji scha sume . 
lepas 2 dye non stop gak laa cakap muke dye cm scha . heheh . 
dila bagi nak sedapkan hati aku . ado laa skit dila muko ko 2
cm scha . heheh . lepas je scha promote bio essence ade 
sesi autograp dan bergamba ! wehoo suke suke suke !
kami berkesempatan laa jugak bergambar ngn scha . thankss scha . hehehe . 
see dila dengki amik gamba aku ngn scha goyang . benci benci . hehehe 
again thanks scha for the photo . tapi sayang
dapat satu je gamba . egt nak amik lagi
tp da xleh . scha cepat naa balik . sokay . next time insyallah ade lagi 2 . hehe
okay lepas da snap2 ngn scha . aku ngn dila xtw mane arah tuju nak g . 
dila cadang nk tgk wyg , aku as usual ape lgi , on je laa kan
heheh daripada xtw mane nk g . so better tgk wyg kan . 
kitorg tgk cite Hantu Kapcai . 
sumpah kelakar giler !! aku egt an cite seram sekali xpown 
cite kelakar . xberhenti aku gelak lam panggung 
yang lagi kelakar  nye 2 , aku ase 
aku ngn dila je kowt paling kuat gelak lam panggung 2 
hahah malu seyh . abis nak wt cmne kan . da kelakar . hehehe gelak jew laa kan . xkan nk 
tahan lak gelak dye . serious mmg kelakar . 
so sape2 yg belum tgk lagi . harus tgk cite 2 
memang kelakar sgt2 . hahaha 
sakit gak laa perut aku gelak ngn dila . hehehe 
done gelak2 dalam panggung , kitorg pown beransur pulang . sebab cm da lewat kan . 
anak dara xelok kuar lame2 . heheeh . 
so to adila thankss so much for the day . love you laa mok . hehehe . 
okay that's all . tq for reading . peace ^_^ v



THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment