HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Friday 19 October 2012

:(

salam semuanya . hari nie mood teramat sedih . kenape yew ? erm tah laa . aku sedih dengan hubungan aku sekarang . aku sayangkan die tapi , dia xsayang kan aku . kenape perlu jadi macam nie ? kenape dye makin jarak dan renggang dengan aku ? kenape kami dah xmacam dulu ? adakah ini dugaaan bagi aku ? aku hanya mampu menangis dan teruskan menangis . sabar dan teruskan bersabar . ya allah ! kenape ini yg aku perlu tempuh sekarang ? adakah aku sorang jew rase bende nie ? dia rase x ape yang aku rase skunk nie ? owh mungkin tidak . ape yang aku patot buat sekarang ? aku malas nak marah2 . sebab aku xnak kitorg gaduh . aku xnk hubungan aku ngn dye semakin keruh . aku xsanggup hilang dye . tapi kenape aku dapat rasekan aku dengan die semakin jauh dan dye semakin hilang dari hidup aku . aaaaahhhh ~ aku tak sanggup weyh . seriously aku sakit dan aku xnak hubungan nie macam nie . xdew perubahan . hurrmmmm setiap kali aku egt die , aku just mampu menangis dan berdoa agar perasaan sayang aku dekat dia xkan pudar same jugak dengan die . mengharap kan dia still sayang kan aku . dan aku mengharapkan agar dia xde orang lain . sebab dia milik aku dan xkan menjadi milik orang lain . pleaseeee ~ aku tak sanggup nak hilang dye . aku memang tak sanggup . mungkin sekarang aku jarang tweet tentang dia sebab tweet aku 2 bukan bermakna buat dia . dan ia hanya lah omongan kosong . aaahhh ~ sakit nya bila difikirkan . ya allah , aku mengharapkan agar kami berkekalan dan aku mengharapkan agar aku lebih kuat untuk tempuh semua nie . kuat dan terus kuat fiza . aku harus kuat . supaya hubungan kami makin kukuh . kalau aku tak kuat memang senang jew laa hubungan nie terlerai nanti . tu yang aku xnak . pleaseee i'm begging to you . dont let this relation like this sayang . do something on it . hurmm that's all for today . crying alone right now :(
THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment