HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Friday 23 November 2012

My Little Boy , I MISS YOU :')

salam semua . agak lame jugak aku tinggal kan diari aku nie . hurm seperti biasa , bila aku bukak balik diari nie , mesti ade cerita nya dan kali nie sedih dan perit . kenapa yew ? as usual me and ezul . bad things happen on us . hurmm aku tak mintak bende nie jadi . tapi da jadi da pown . tak boleh nak buat apa . okay , cite dia cmnie . aku dapat tahu bf aku sendiri mintak tolong dekat musuh aku . what ??! time aku dapat tahu , mengalir airmata aku time 2 jugak . xkire laa time 2 aku kt kolej ke ape . tetap mengalir airmata aku . dan aku ase macam nak rebah . time 2 rase macam ada satu beban besar datang himpap aku . ya allah kenapa bende nie jadi . selame nie , aku kutuk orang tu . aku maki orang tu . sebab dia da buat salah besar ngn aku . and now bf aku sendiri mintak tolong dia tanpa pengetahuan aku . and now family orang 2 da masok campur and parents bf aku da call aku tnye sume . nanti mesti family bf aku akan anggap aku bukan2 . aku xnk sume 2 jd . hurmmm kenapa ?? bie ? syg tak tahu kenapa bende cmnie lak datang . sy syg awak tapi awk buat saya sedih . saya xkisah bie . tapi kenapa dengan cara macam nie awak buat saya sedih . bie , saya memang TIDAK akan tinggalkan awak . sebab awak lah masa depan saya . kalau boleh , saya nak kawin dengan awak . sebab saya da SAYANG kan awak and CINTA kan awak sayang . saya nak hidup bersama awak . ya allah buntu nya saya bie . sekarang orang 2 menganjing saya . gelakkan saya . bie ? saya malu . tapi saya tak kisah sebab awak saya malu . sebab saya memang akan berkorban untuk awak sayang . saya akan lakukan apa yang awk suruh . saya sanggup semuanya demi awak . tapi kenapa ini balasan awak sayang . kali nie saya memang sedih dan kecewa sangat . saya mintak maaf sebab marah awak . sebab saya da tak tahan lagi . tapi xbermakna, saya marah tu saya tak sayang awak . saya marah awak sebab saya nak awak dalam hidup saya tanpa pergi meninggalkan saya . saya tak mahu awak jadi milik orang lain . saya mahu awak jadi milik saya selamanya . that's why saya sanggup buat apa saja demi awak sayang . dan tuk pengetahuan awak , saya sakit dulu saya berhenti belaja 2 memang bagus rasenya . biar saya boleh dekat dengan awak . saya bersyukur sejak saya msok kolej , awak ada di sisi saya . hari2 awak usap kepala saya . saya happy sgt syg . saya tak kisah kalau saya sedih kerana awak sebab saya akan terus berkorban dan berkorban tok awak sayang . saya sayang awak . saya sanggup buat apa saja demi awak syg . tak kire saya susah ke senang . semuanya demi awak sayang . saya mintak maaf sebab marah awak . buat awak stress dan saya mintak maaf kali nie saya nangis lagi untuk awak . saya mintak maaf sangat2 ! bie ?? please takecare of urself . me, love you so much and i miss the big smile from you . i need you sayang as soon as possible . i miss the first time i'm hugging you tight . i miss the first time i kiss you sayang . i miss all that . i need you bie . ILOVEYOU EZUL ZAKWAN :')
THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment