HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Sunday 13 January 2013

вιятн∂αʏ ʌƨ αииιʌɛяƨαяʏ

HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
to my lovely boy 
izzul zakwan bin zulkeflee !
yeeaahhh sayang saya da 24 tahun daa woiii . da tua . hehe
akhirnya sekian lama tunggu tarikh 
14 Januari 2013 
akhirnya tiba jugak malam tadi . aku yang excited lak kan 
haha padehal birthday sayang . tapi macam birthday 
aku pulak . heee . sorry2 ! terexcited pulak
mane tak nye nie lah kali pertama aku sambut birthday die .
tahun lepas tak dapat nak sambut sebab 
aku kene pergi camp ! and 
time tu jugak la kitorg just baru kenal2 manja jew . hehe
belum serious sgt . tapi  perasaan rindu tu da ade skit2 bile aku tgh camp 
tu . hee kantoii lak an rindu ezul . alaa ape salahnye kan . hehe
so , bie da besar da kamu kan .
hee so lepas nie jage diri . jangan nakal2 taw . xmo degil2 lagi 
hehe and semoga bie panjang umur
dan sentiasa di murah kan rezeki . insyaallah !
may God bless you sayang .
saya Nurhafiza bt Maamor ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI JADI buat kamu 
dan tak lupa juga
HAPPY ANNIVERSARY for our relation bie 
dah 10 months daa yeaahh :)
lagi 2 bulan setahun laa hubungan kite nie .
harap2 ia berkekalan hingga akhir hayat
sayang nak mintak maaf dekat bie if selama nie sayang marah2 bie 
buat bie sakit hati ke or susahkan bie . 
mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki bie . sorry and sorry .
sayang nak mintak maaf jugak if sayang x jadi awek bie yang sempurna
tapi sayang akan cuba untuk jadi sempurna di mata 
awak sayang . insyaallah ! 
14 hb nie jugak laa sayang nak kite xdew gaduh2 pasal hal hal kecik 
lagi . xmo dah ! and xnak dah ade org ke 3 , 4 , 5 kew 
TAK NAK DAH ! enough laa okay 
hope kite happy always and saling memahami 
antara satu sama lain . 
sayang nak bie tahu yang 
saya tak pernah ada orang lain 
dan saya hanya sayangkan kamu sorang jew 
dalam hati saya ada kamu dan kamu jew . 
tak mungkin akan ada 
orang lain . selagi saya bersama awak , saya tetap sayangkan awak
sampai bila2 ! thankss sebab layan kerenah sayang 
selame nie . terima kasih banyak !
A LOTS OF KISSES for my lovely boy 
mmmuuuuaaaahhhhxxxx




THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment