HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Monday 10 December 2012

kesakitan , menangis

hey , lepas tengok cerita Istanbul Aku Datang tibe2 aku jadi sedih . pilu . cerita tu sebenarnya lebih kurang dengan life aku . cume ianya berlaku di Istanbul dan aku di Seremban . semuanya mengenai cinta . cinta cinta dan cinta lagi . sakit nya cinta . okay fine dipermulaan cerita da ade kesamaan . dalam cerita tu , Dian kene berdikari di tempat baru . dan sama lah seperti aku . berdekari di tempat baru walaupun di tempat baru tu , ade orang yang kite kenal dan sayang terutamanya . semunya kene belaja sendiri . sama lah dengan aku . pendaftaran sendiri . life sendiri dan hidup sendiri . tapi kenapa haa rase macam disisirkan . sokay , me as usual pendam dan pendam . and now , aku dapat rasekan aku cam xbermakna dekat kolej tu . hurm lepas satu satu bende kecik jadi . but me keep in my heart . sebab katenya aku nak faham hati dia . tapi kenapa yew makin aku pendam , aku makin sakit . tapi aku diam . aku xnak dia tahu aku sakit . aku xnak dia tahu aku mara or sakit hati dengan dia . sebab aku ingin kan yang terbaik buat hubungan aku dan dia . memang aku xkisah sumenya tapi kenapa dia xdapat rasenya sakit aku tu . kenapa dia xperasan . kenapa ? memang dekat kolej dia ade dengan aku . tapi pada dia tu sangat laa susah bagi dia . dengan ada nya aku , susah untuk dia . bagi dia , kawan adalah segalanya . tapi aku nie ape ? tadi , miss ira kasi kad kawin and ayed sibok tulis nama budak2 yang nak join . and paling sakit sakit dan sakit , ezul boleh lupa nama aku . yes ! and now i know , i'm not important to his life . kawan dia pulak yang sedar nama aku tak ade . uuhh ! sedihnya , padehal time 2 aku ade dekat situ . ya allah kenapa dia boleh lupa aku ? itu satu . next , aku tak tahu kenapa sekarang aku kuat terasa dengan dia . tapi terasa aku pown xkisah pown bagi dia . sebab dia xkan tahu . aku seperti biasa pendam dan pendam . tapi kenapa dia xsedar ?!!! lepas tu , aku tak tahu kenapa aku dibiarkan . kalau kawan lebih penting bagi dia . kenapa kawan dia yang lain boleh tunggu awek dia . sedangkan aku tunggu bf aku habis kelas ke ape . kadang2 sanggup tunggu tapi dia , susah untuk buat macam tu . tidur lebih penting . sokay . sebab aku nak paham dia . aku tak nak susah kan dia . tapi kenapa dia xsedar aku sakit sebenarnya . dan aku terasa kawan dia ckap sejak aku masok kolej tu , ezul da xnk lepak lama2 lagi . kawan dia ckap aku solek ezul . what ?! hey , aku kalau boleh lagi nak spend all my time dengan ezul . xkisah laa kt kolej or what . sebab aku rase bile dekat kolej jew aku boleh bersama ezul . 2 jew . and setiap hari biasa je aku ade time dengan ezul . 2 pown xselalu . isnin , rabu , khamis 2 jew . selasa ngn jumaat memang xpat . ya allah kenapa makin lama makin kurang waktu aku dengan dia . kadang2 aku rase , aku jew syok sendiri . sampai kan aku terasa tag aku , post aku . ezul xlayan pown . tapi kalau kwan dia punye status dia balas sume . aku , tak dew . hurmm ~ aku memang kuat nak tempuh semua nie . tapi sampai bila . sampai bila ezul nak sedar yang aku da berkorban tok dia dan dia berubah untuk aku . aku tak mintak dia jadi perfect bagi aku . tapi at least let myself be everything to him . buat dia tahu pentingnya aku nie . banyak sebenarnya aku makan hati dengan dia . tapi aku xnak bising . aku xnk dia tahu . sebab aku try and try paham dia . and now , aku sanggup buat ape jew tok nak nampak kan dia happy . beli mcd tok die . belanja waffer . aku bukan mengungkit , tapi aku nak jadi terbaik di mata dia . tapi xtaw laa dia perasan ke x sume 2 . aku sanggup dan cuba untuk buat yang lebih terbaik buat dia . aku cuba dan cuba
THANKS FOR THE READING

2 comments: