HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Saturday 15 December 2012

mengharap

hey hey hey ! hello readers ??? 
okay selak2 blog dan teringin pulak nak update satu cerita hari nie
okay seperti mana yang korunk dah nampak kan 
tajuk entri aku kali nie 
mengharap . 
apakah ?? mengharap kan ape aku kali nie ?
okay sebenarnya xde bende pown yg diharapkan 
erm just nak cerita skit yang aku mengharap tak akan ada 
lagi orang ketiga or paling kejam sekali setan yang ganggu hubungan aku
dan ezul . kali nie aku merayu sangat . 
tolong tolong dan tolong laahh 
buat setan2 di luar sana atau bahasa yang agak sopan korunk2 yang 
ade niat nak menghancurkan hubungan aku dan ezul
please ! nie aku HAFIZA MAAMOR
kalau rase nak makan maki or makan kaki try laa masok campur 
hal aku dan ezul . atau kalau korunk rase muke 2 dah lama
xkene simbah asid , aku mohon kacau la
hubungan aku dan ezul . 
memang kadang2 kala xdinafikan lelaki nie gatal orangnya 
tapi kalau korunk2 x melayan , bende xkan jadi . so i'm begging to you
please faham apa yang orang lain akan rasa bila
korunk sedap2 nak hancurkan hubungan orang lain
mula2 korunk mungkin happy tapi 
esok lusa korunk akan dapat balik
apa yang korunk da buat . 
like what you give you get back ! its hurts and too hurts 
so please laa yew . faham sikit 
dan kalau korunk tak tahu kat luar sana 
ramai lagi jantan2 yang masih solo or single so boleh kowt pilih mana yg korunk suka
dan xperlu kowt nak amik hak aku . semak tw ! 
hak aku dan tetap jadi milik aku 
so faham2 laa ea ? xkisah laa nak cakap aku nie ape kew
janji aku nak jaga apa yang aku da ade 
and i never let my boy being yours ! 
TAKE NOTE xoxo PUBLISHED :)

THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment