HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Tuesday 18 December 2012

me happy :D

halo halo halo ! okay jari nie makin rancak pulak kan 
menaip setiap hari . HAHA ! 
okay tak tahu kenapa hari nie happy giler . mungkin 
sebab semalam aku da sedih 
giler kan . so today me , the happiness person in the world 
hahah sebenarnye xde laa happy mane pown
errmmm , okay kenape yew aku tibe2 happy . mesti ade sebab kan . okay now
let me tell to you . okay hari nie perkara pertama yang aku happy 
adalah bile ezul usap kepala aku ! 
yesssss !! seriously aku happy tak terhingga sebab ape ea ? 
sebab 2 lah bende yang paling aku suka 
its look to cute and care . love you boy and thankssss :)
the next one is time flashmob . hohoho . ini lagi kelakar . aku kene duduk barisan depan sekali dan 
hujung . ezul pown sama jugak . and puan yanie suruh ikut barisan aku dan ezul 
puan yanie cakap macam nie 
okay sume ikut barisan depan sekali nie . bermula kiri awak ezul dan kanan awak pija 
tibe2 senyap kejap and sume jerit wooooooo . HAHA ! 
sebab bende 2 xrancang and aku terus jadi malu jap puan yanie terus ckp okay2 tukar2 
hahaha puan yanie pown tw kenapa dak2 nie ckp wooo sebab
nak sakat aku dan ezul . kelakar pulak rasenya . heheh
lastly , the part yang aku rase paling happy is , bile miss ira cakap taw laa couple 
xyah laa nk loving2 kat sini pulak . hahah 
jelez ke miss ira . heheh . 
cite die cmnie , time aku nga menari2 flashmob teha cakap ko tengok laki ko ezul 
dari tadi pandang je ko menari and aku pandang laa 
betul ke an ? sekali xtw pulak si miss ira nie dengar and ckp 
taw laa couple xyah laa nk loving2 dekat sini pulak . heheheh
terus aku jadi malu nak menari and terkepit2 . aaauwww ! 
okay , sangat kelakar bile dipikir2 kan balik 
tapi ia amat gembira buat hatiku ini . ceeeehhhhhh ~ hahahah 
so tu je laa kot nk share . thankss for reading :)

THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment