HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Monday 17 December 2012

risau risau risau

hey korunk . dalam bape minggu nie kerap pulak aku mengupdate
blog comel aku nie kan . yes ! 
sebab macam2 bende yang aku nak story and luahkan kt 
sini . erm rasenya bile luahkan dekat sini
mungkin lagi lebih lega . xlaa lega mane 
tapi at least ade laa yang diluahkan daripada aku simpan sorang2 
lagi sakit . nak luahkan dekat orang pown 
lama2 orang boleh jadi meluat jugak so better luahkan di blog comel aku nie
yes ! cikpijamox mula menaip sekarang . 
okay ape yang aku risaukan nie yew ?? erm rase2nye ape ? okay 
let me straight to the point . 
tak lama lagi nie, aku da nak midsem exam . bende 2 xdew laa aku risau mane
okay fine memang laa risau takot boleh jawab ke x sume 
tapi yang aku paling paling paling risaukan sekarang 
adalah DUIT ! oh maiii , where i've to 
find money for my midsem exam ???
bende nie mula bermain di kepala aku sekarang dan sekarang . 
ya allah , di mana aku nak cari duit lagi nie ??
sekarang , aku tak tahu sama ada  aku perlu bayar or not for
my midsem exam . kalau x tak payah bayar
ALHAMDULLILAH . tapi kalau kene bayar 
OH DAMN ! aku tak nak bende 
yang terjadi pada test one aku jadi balik . mintak duit and tunggu duit 
macam buah x gugur . dan lagi memeritkan , aku 
kene mara and pukul ! sedih dan sedih .
aku try tok cari jalan untuk kerja pada hari sabtu dan ahad 
tapi mama , mama xkasi . habis mana lagi aku 
nak dapat duit selain dari kerja !! kerja !! 
ya allah kenapa laa bende yang macam nie terjadi pada aku pulak yew . seriously 
aku da xlarat . tapi aku kene kuat untuk 2 tahun  nie . bak kate ain 
aku kene kuat dan terus kuat ! yes ! i must be strong .
okay fine aku belaja di tempat SWASTA dan bukan tempat
kebanggaan family aku but what can i do ??? 
like seriously, if diorg kat tempat aku ape diorang akan rasa . perit dan sakit aku nie ?
mesti korunk akan xtahan punye lah ! 
ya allah aku mohon dan mohon agar beban aku nie 
makin lama makin ringgan dan ringgan . 
memang setiap manusia diberi dugaan 
yes , aku terima dan terima . thankss god sebab bagi aku dugaan 
untuk duga aku lagi . alhamdullilah .
sekarang nie , aku try tok fikir mana nak cari duit untuk exam aku 
dan sangat merisaukan ! 
tuhan jew laa tahu cmne serabut otak aku skunk nie . 
dan tuhan jew laa tahu apa yang aku rase setiap hari dan setiap kali aku di rumah 
its hurt and hurts . but me cikpijamox have to be strong girl 
yeaahh ! i try and keep going on trying 
so , that's all . thankss for reading . peace :')

THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment