HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Friday 31 May 2013

miss her








saya rindukan kakak saya :(
dia da lain . yee betol kate orang manusia boleh berubah
tp satu je sayang saya dekat kakak saya 
takkan pernah berubah ! 
tapi mcm mane pulak dia ye ?? 
hmm redha je fiza . 
saba okay . mungkin aku nie tak patot dapat kebahgiaan 
mungkin aku x patot dapat ketawa 
mcm orang lain . 
sokayy just saba dan tabahkan hati nie . 
da selalu sgt sedih . da biasa daa . 
lepas sorang2 nak jauhkan diri dari aku . 
aku tak sanggup dan tak rela 
ya allah kenapa ini yang aku dapat . hmm mungkin dugaan buat aku
tu je nak post . 
AKU TERLALU RINDUKAN DIA #EIZAH

xoxo published : sedih menangis 


THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment