HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Wednesday 29 May 2013

setia ku disini

hai hai semua . mood hari ni agak sedih dan pilu jugak laa
hmm kenapa ye . 
okay its about ezul zakwan . yee ezul bf saye 2 laa
bf ke ? tah laa korunk aku pun xtw 
apa da jadi dengan relay kami . 
makin pudar kusam . birthday aku , bukannya aku dapat hadiah
tapi aku dapat hadiah dari ezul yang agak kecewa
dia kate die nak free nak bebas
maksud dia apa ? hmm aku taknak dia tinggalkan aku . 
tak nak ! tak nak ! 
aku tetap akan tunggu dia . aku kasi masa dekat dia
x kisah laa bape lame pun . i'm still wait for him . coz i love him so much
whatever happen to our relay . i still keep waiting for u bie
seriously aku memang sedih dia buat aku mcm tu . 
tapi aku xkisah . janji dia ada dengan aku 
xkisah laa nak gantung bape lame pun . me keep waiting for you bie
buat ezul zakwan saya sayang awak bie . 
saya takkan pernah penat hantar msg , bbm , im dekat awak hari2 . 
walaupun awak x bls satu pun daripadanya 
takpe . saya takkan penah give up . 
i wont give up on our relay ! 
saya tetap tunggu awak . tetap !!! 
memang ramai yang suruh aku tinggalkan dia . tapi sukar bagi aku 
nak buat macam tu . aku sgt perlukan dia
mama pun same . sekarang mama selalu jugak tanye pasal ezul
hmm maa if you know the story 
you'll be upset too right ??
mama sgt mengharap dekat ezul untuk jage aku 
mama sayangkan ezul sgt2 jugak
hari2 dlu ckp mama suke dengan ezul tu . 
sopan santun , baik , peramah . 
hmm tah laa ! 
okay before airmata aku mengalir . 
baik aku stop ! thankss for reading 

xoxo published !

THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment