HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Tuesday 28 May 2013

this is what call friend !

ehem ehem ! hello ??! yess jari jemari pija 
mula menaip . auuwww . novelis sgt ayat aku haii . meluat pulak . 
haha okay malam nie ade lagi satu cerita 
yang nak dikongsi . cehhh ! 
cerita teladan ke ape an . haha x laa . okayy, korunk egt x kakak sera and adik umira .
aiyoo ! xkenal laa 2 . haiishhh . 
okay dlm hidup aku skunk i only have angah , dila , ain , sera , umie n azim . 
hari tu aku da cerita pasal angah kan . 
so malam nie aku nak cerita pasal sera and umie . 
dua orang kecik nie laa yang seterusnya membuat aku senyum setelah lame 
senyuman tu hilang . tp dalam senyuman 
aku turut jugak berduka . cume x galak laa . aku try control sedih 2 . 
tipu laa kan x sedih . 
okay malas nak cerita sedih . entry kali nie nak happy !
so nak tw x ape kitorg buat hari nie . kami bertiga jadi model !!! 
auuwww model ape . hahaha model whatsapp . 
sgt kelakar weii . pecah perut gak laa aku gelak tadi . adoii sumpah gelak sorg2 aku td
nak tw ape kisah nye . okay cmnie . mule2 td saje je anta gamba aku 
potong rambut . then xtw lak si kakak sera ni pun 
buat gamba ptong rambut . nak tgk x hahaa comel kot . 
model potong rambut kami 
tadaaa ! hahah nie laa die 


sekali sera hantar emoticon di mana buat muka yang ditutup rambut 
ala sape ade whatsapp tw laa emoticon mane
sekali aku sahut cabaran buat gmba cm 2 . 
tema bagi gamba kitorg 2 rambut bodo . nak tgk tak ?? 
haa ni hasil dia 
ahaksss ! kelakar baii . adoii sakit perut gelak tgk 
muka masing2 . selebet abis . 
then si umira ni cabar pulak buat muka paling 
hodoh ! ade ke patot ? da laa kami ni comel . kalau buat muka hodoh 2 
tetap xkan menjadi . 
tpi bagi menjayakan nye . kami pun buat laa gamba muka hodoh 
haha ni hasilnya pulak 
okay aku tersangat lah hodoh ! hahahah tapi still cute . ahakss perasan ! 
time nak buat muka hodoh ni punya laa payah weii
ylaa x biasa laa nak buat2 muke hodoh nie . hahah
lastly menjadi jugak . 
after muka hodoh , next kami disuruh oleh aku sendiri buat muka comel
haa ni part aku suke . hahah sebab masing2 mmg comel kan
so sng skit nak buat muke comel 2 . 
sekali snap da jadi . x mcm muke hodoh td . bape kali snap baru jadi . hahah
look down this . hasil muka comel kami 
*comel ke ? hahah kisah pulak aku an x comel ke x . 
comel sangatttt !! love it love it . hahaha 
lepas cabaran muka comel . aku request lagi 
tangkap gamba bawah meja . hahah ni gara2 si umira laa . die nak cari line bgai
sampai kene menyangkung bawah meja . pity on you girl . haha
aku tergerak hati gak laa nak suruh masing2 snap gmba bawah meja . hahah sekali umira xnk lak 
haiisshh ! katenye esok . so esok tunggu laa hasilnya . 
btw ini malam mmg gelak besar weiii . sumpah ! happy habis . 
jangan sok nangis da laa kan . hahah
btw , thankss a lot to my twinie sera and my bunny umira . 
they make my day complete !
love both of you dear ! muaahh muaahh !!



 gamba dengan kakak sera ade satu je . xpe xpe nnty jumpe
amik gamba byk2 okay  ?
so that's for today . 
thanks for reading 

xoxo published ^_^

THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment