HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Saturday 8 June 2013

again

hai korunk . again i'm posting about her . hmm xtw laa kenapa aku dengan dia makin lama makin teruk sangat . ya allah sedihnya . aku x mintak bende ni jadi . sebabkan aku silap skit je . aku terima semua nie . aku rase hidup aku da kosong sgt2 . betul2 aku ade family aku je . ya allah sedihnya hati ni . angah da lain sgt . dia layan aku pun lain . aku rindu angah yang selalu sakat aku . selalu buat aku ketawa besar . selalu happykan aku . selalu skype ngn bbm aku . yang selalu teman aku time aku sedih dan sunyi . tapi kenapa semua tu berubah dalam sekelip mata . memang aku ada dia tapi hmm tah laa korunk . aku memang perlukan dia dalam hidup aku . nak2 bila aku nga down cmnie . aku memang perlukan dia sgt2 . mmg family 2 penting tapi x semua benda yang family boleh masok campur sekali . angah seorang kakak yang muncul and buat pintu ati aku terbuka tok terima dia pada 13 mei lepas . sebelum ni aku mmg ade akk . tp akk aku 2 hmm yes lebihkan awek dia dari aku . and dia buang aku jauh2 . dia buang aku mcm 2 je . sejak 2 ssah tok aku terima mane2 akk . yela aku nie xde kakak . bile someone yang dtg dlm life kite and care kite mcm kakak kita sendiri . mane x happy . sejak angah dtg dlm life aku . aku kembali senyum ketawa mcm dlu . tp skunk da lain . lain sgt . angah da jauh ngn aku . dia da bz . aku xleh nak buat apa lagi . aku hanya mampu sabar menangis sorg2 . 2 je . aku harap sgt dia tak lupakan aku . sbb aku nak dia tw aku syg dia sgt2 ! and xboleh hilang dia . i need my old angah . pleasee :(
THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment