HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Wednesday 12 June 2013

unpredictable

hai assalamualaikum readers !! hari ni nak update pasal EZ . siapa EZ . ahakss hey lupe ke ? EZUL ZAKWAN laa . okayy selalu kalau pasal dia mesti sedih je kan . kali nie memang sedih . tapi ade happy nye jugak . sampai aku menangis ! sumpah menangis tadi . okay let me story story sikit . heee tadi aku pergi celebrate birthdah kak amy and alley dekat celup celup . celup celup ape 2 ? alaa haii ade steamboat kat senawang 2 . aku panggil benda alah 2 celup celup ! hahaha nanti sape yang nak try 2 meh laa datang senawang . sumpah best . okay mcm da lari topik je kan cite die nie . hahah back to our story tadi . okay tengah happy2 tah mcm mane alley tibe2 cakap pija tw x ezul 2 sayang pija . aku tgh2 mkn terus stop and x jadi makan . terus pandang alley dan tanya mane alley tw . hari2 kot alley pija anta msg kat dia sume . tapi satu pun xbalas . bak kate alley , yee memang dia x bls tapi sebenarnye dia syg pija . dia still tanya pija kat ayed . auuww ! aku terus mengalir kot airmata tadi . terus alley cite sebenar . alley kate pija nak tw x selame ni status bbm pija 2 sedih2 sume ezul tanye nape pija cm 2 . ayed ckp laa tah laa . pastu ezul kate aku kesian kat dia . risau aku . ya allah time 2 aku x tw cmne nak ckap lagi . sedih happy sume ade . tuhan je tw . 2 yang mengalir airmata aku 2 . yes ! lelaki mmg ego . tapi x pe syg , aku sanggup tunggu kau . sampai bile pun . sbb aku sayang kau . and thankss ye selame nie cares about aku walaupun kite x bertegur . terharu giler !! x terkata laa bak kate org . hee . pape pun saya sayang awak dan nak awak 2 je . x kisah laa tunggu bape lame pun . miss you ezul zakwan !! okay 2 je kot . thanks for reading . xoxo published !
THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment