HELLO ! WELCOME TO MY BLOG . THANKS FOR UR READING AND FOLLOWING . I'LL FOLLOW YOU BACK . PEACE :)

Monday 1 July 2013

berkorban lagi

haii korunk !! da lame kan aku x update pape . erm too busy . sorry readers ! okay malam nie nak update sikit laa . again pasal ezul zakwan aku 2 . hmm kenapa aku terpaksa tempuh semua nie haa ?? aku sakit , aku sedih . ramai suruh aku tinggalkan dia tapi aku x boleh . ya allah kenapa susah sangat aku nak benci dia . makin lama aku benci dia , aku makin sakit . sakit sangat !! banyak cerita aku dengar da . ezul buat itu ini . tapi aku still degil . aku tetap sayang dia dan xnk tinggalkan dia . why ?? why ?? susahnya nak :(
aku tak tahu kenapa aku sayang sangat dekat dia . hati aku susah dan belum terbukak untuk siapa2 . aku tak sanggup dan hati aku hanya ada dia . hanya dia ezul zakwan . hmm kenapa berat sangat dugaan aku kali ni ?ape salah aku sampai dia buat aku mcm ni . walaupun ezul hina aku mcm2 , aku still x boleh nak benci dia . why ??? fiza common laa . stop hoping on that people that did not know to appreciate you !!
semua marah ak . kawan2 , kakak aku , abang aku semua mara . tapi aku tetap degil . ya allah kenapa degil sgt aku nie . orang da xnak kat kau pija oii . da laa 2 . tapi aku tetap kate tidak .
aku still ingat pesan kak ida . kalau kita sayang hubungan kita , kita sanggup berkorban apa sahaja untuk hubungan kita 2 tapi semua orang cakap ni bukan pengorbanan da tapi penyiksaan . aku sedih2 . dia happy2 kat sane . hafez pun cakap dia hormat aku . sebab aku still saba dan kuat tok tempuh semua nie . kadang2 aku kuat . kadang2 aku x kuat . aku x leh hidup xde dia . aku nak dia .
memang dia kate dia nak free . that's mean dia xnk aku lagi da . tapi aku ni degil . still hoping dekat dia . ape punye degil laa aku nie . lepas 2 sedih2 . nangis2 . siksa diri sendiri . aku xkisah dia nak free ke ape . janji dia ada untuk aku . 2 da cukup bagi aku . aku x kisah dia xnak msg aku semua . janji dia tahu aku nie awek dia dan syg kan aku . 2 da ckup da bagi aku sebenarnya .
hari2 aku dapat tengok dia dari jauh je . tengok gelagat dia . tengok comel dia . tapi aku xmampu nak ungkapkan aku rindu dia depan2 . aku xkuat . aku hanya boleh bbm , whatsapp , msg dia dan cakap aku rindu dia . 2 je . bagi dia , dia da single tapi bagi aku , dia gantung aku . bukan lepaskan aku .
aku tak rela dia lepaskan aku . aku syg dia :(
aku sanggup bersedih lagi demi dia :(
THANKS FOR THE READING

No comments:

Post a Comment